minPension

Varför har jag fått e-post från minPension?

Uppdaterad

Vi skickar ut e-post till dig när vi vill informera om något som hänt på minPension.

Därför behöver du bekräfta din e-postadress för att kunna använda tjänsterna.

  • Vid nyregistrering och om du ändrar e-postadress, då får du ett utskick där du behöver bekräfta att e-postadressen är rätt.
  • Vid avregistrering.
  • Om du själv har uppdaterat dina uppgifter, då skickar vi e-post när det är klart.
  • Om du inte har varit inne på minPension på mer än två år, då får du e-post om att du kommer att avregistreras om du inte loggar in på minPension igen.

Du kan välja att inte få e-post från minPension om du vill. Det gör du under Inställningar när du är inloggad. 


Om du ändrar e-postadress eller om du avregistrerar dig får du e-postutskick även om du markerat att du inte vill få e-postutskick.

warning Created with Sketch.