Jag behöver kontakta er för att få hjälp, ska jag förbereda mig på något sätt?
Uppdaterad
Ja, lämna gärna ett medgivande. När du lämnar ett medgivande så kan vi tillfälligt se dina uppgifter och det blir enklare för oss att hjälpa dig. Du kan lämna ett medgivande via BankID när du ringer, den du pratar med berättar hur du gör.
Det går också bra att lämna ett medgivande innan du ringer eller skickar e-post, då gör du så här:
- Klicka på ikonen i övre högra hörnet
- Klicka sedan på Medgivande i menyn
- När du har kommit in på sidan så scrollar du ner till rutan som heter "Medgivande till kundservice".
- Välj vem du lämnar medgivandet till. Här ska du välja minPension eftersom du kontaktar vår kundservice.
- Markera i rutan att du godkänner att vår kundservice får åtkomst till dina uppgifter och klicka på alternativet för hur länge medgivandet ska gälla. Skickar du ett meddelande så behöver du välja 3 dagar men om du ringer så räcker det med 1 dag.
- Godkänn att kundservice får tillgång till dina uppgifter och klicka på "Lämna medgivande". Klart!
- Nu kan du skicka din fråga eller ringa. Här hittar du våra kontaktuppgifter.