minPension

Jag behöver kontakta er för att få hjälp, ska jag förbereda mig på något sätt?

Uppdaterad

Ja, lämna gärna ett medgivande

Det är bra om du lämnar ett medgivande innan du ringer eller skickar ett meddelande, då kan vi se dina uppgifter och det blir enklare för oss att hjälpa dig. Om du vill kan du istället lämna ett medgivande via BankID när du ringer oss. Den du talar med berättar hur det går till.

Så här gör du för att lämna ett medgivande innan du ringer eller skickar e-post

Gå till "Inställningar" i övre högra hörnet när du är inloggad.


Om du använder en mobil eller surfplatta ser du kanske bara några prickar i menyn.

Klicka då på prickarna så får du fram "Inställningar" i menyn.


När du har kommit in på sidan så scrollar du ner till rutan som heter "Medgivande till kundservice".

  • Välj vem du lämnar medgivandet till. Här ska du välja minPension eftersom du kontaktar oss.
  • Markera i rutan att du godkänner att vår kundservice får åtkomst till dina uppgifter och klicka på alternativet för hur länge medgivandet ska gälla, 1 dag eller 3 dagar. Skickar du ett meddelande så behöver du välja 3 dagar men om du ringer så räcker det med 1 dag.
  • Klicka på "Lämna medgivande", klart.
  • Nu kan du skicka din fråga eller ringa. Här hittar du våra kontaktuppgifter.
warning Created with Sketch.