minPension

Varför får jag inte mejlet för att verifiera min e-post?

Uppdaterad

Om du inte får något mejl när du registrerar din e-postadress, gör så här: 

  • dubbelkolla att du stavat e-postadressen rätt
  • kontrollera om du råkat skriva ett mellanslag eller ett komma istället för en punkt
  • kontrollera om bekräftelsen hamnat i din skräpkorg

Om du kollat och ändå inte får någon e-post så behöver du avblockera adressen svara-ej@minpension.se.

Så här gör du för att avblockera e-post i Hotmail (nu Outlook.com):

På en dator:

  • Logga in på ditt Outlook.com-konto:
    • Gå till Outlook.com och logga in med dina uppgifter.
  • Gå till inställningar:
    • Klicka på kugghjulet längst upp till höger på sidan.
    • Välj "Visa alla Outlook-inställningar" längst ner i menyn.
  • Gå till inställningar för skräppost:
    • I Inställningar, välj "E-post" > "Skräppost".
  • Avblockera e-postadressen eller domänen:
    • Under avsnittet Blockerade avsändare och domäner letar du upp e-postadressen svara-ej@minpension.se.
    • Markera den och klicka på papperskorgen för att ta bort den från listan.
  • Spara ändringar:
    • När du har avblockerat e-postadressen klickar du på "Spara" för att bekräfta ändringarna.


  • För att säkerställa att du i framtiden får e-post från minPension, scrolla ner till avsnittet "Avsändare" > "Betrodda avsändare och domäner".
    • Lägg till svara-ej@minpension.se
    • Klicka på OK


Hur ändrar jag e-postadress?

Guide taggad med: e-brev e-mail e-post e-postmeddelande Guide mail mejl
warning Created with Sketch.